
מכון מיכאל
ריפוי בעיסוק לילדים
054-780-30-16

מכון מיכאל
ריפוי בעיסוק לילדים
לכיש 80, שוהם
המקום מפוקח ומאושר
על ידי קופות החולים

ציוד בטיחותי המותאם למגוון סוגי הטיפולים

חדר המתנה מאובזר להורים ומלווים

הקליניקה
מקום שכיף לחזור אליו
מאז הקמת המכון בשנת 2005, אנו מאבחנים ומטפלים במגוון קשיים גופניים, תפיסתיים ורגשיים בילדים עד גיל 16 ומטופלים על הספקטרום האוטיסטי בכל הגילאים. בעלי ניסיון בקופות החולים כי זה ממש חשוב וזה סתם טקסט שצריך למלא עד שיהיה לנו מספיק הטיפולים מתקיימים בקליניקה פרטית מאובזרת, באווירה חווייתית, מהנה ותומכת.

מאז הקמת המכון בשנת 2005, אנו מאבחנים ומטפלים במגוון קשיים גופניים, תפיסתיים ורגשיים בילדים עד גיל 16 ומטופלים על הספקטרום האוטיסטי בכל הגילאים. בעלי ניסיון בק ופות החולים כי זה ממש חשוב וזה סתם טקסט שצריך למלא עד שיהיה לנו מספיק הטיפולים מתקיימים בקליניקה פרטית מאובזרת, באווירה חווייתית, מהנה ותומכת.
מאז הקמת המכון בשנת 2005, אנו מאבחנים ומטפלים במגוון קשיים גופניים, תפיסתיים ורגשיים בילדים עד גיל 16 ומטופלים על הספקטרום האוטיסטי בכל הגילאים. בעלי ניסיון בקופות החולים כי זה ממש חשוב וזה סתם טקסט שצריך למלא עד שיהיה לנו מספיק הטיפולים מתקיימים בקליניקה פרטית מאובזרת, באווירה חווייתית, מהנה ותומכת.
מאז הקמת המכון בשנת 2005, אנו מאבחנים ומטפלים במגוון קשיים גופניים, תפיסתיים ורגשיים בילדים עד גיל 16 ומטופלים על הספקטרום האוטיסטי בכל הגילאים. בעלי ניסיון בקופות החולים כי זה ממש חשוב וזה סת ם טקסט שצריך למלא עד שיהיה לנו מספיק הטיפולים מתקיימים בקליניקה פרטית מאובזרת, באווירה חווייתית, מהנה ותומכת.
הכל מתחיל בחיבור

התמחות בטיפול באוטיזם\ASD
_edited.jpg)
הדרכות הורים
וצוותים טיפוליים

אוטיזם
תקשורת, רק אחרת.
המכון מקבל מגוון גילאים החל מגיל שנה ועד בוגרים עד גיל 18. לכל גיל ישנם הקשיים שמאפיינים אותו והדרכים הטיפוליות המתאימות לו. בכולם הבסיס הוא היכולת ליצור תקשורת ואמון בין אנשים.
מגוון הטיפולים
-
קבוצות או זוגות עם דגש על הנאה משותפת, התחשבות באחר, מיתון אימפולסיביות בתוך קשר.
-
יצירת קשר והנאה מתקשורת ומשחק משותף.
-
כישורי משחק משותף כמו תורות, ניצחון והפסד, הארכת טווחי משחק משותף עם מטפל/הורה.
-
קריאת רמזי האחר והתייחסות מותאמת.
-
תפקודי יומיום בהתאם לכל גיל (החל משתיה עצמאית מכוס וכלה ביציאה עצמאית לקניות בסופר וכדומה).
-
שיפור כישורים מוטריים גסים עדינים וגרפומוטוריים.
-
הקניית אסטרטגיות לארגון במהלך היום יום. הן במסגרת הבית והן במסגרת החינוכית.
-
עבודה מרובה על חשיבה מופשטת ומשחקי דימיון סוציו-דרמטיים.
הפעם הראשונה שנפגשתי עם לקויות תקשורת ואוטיזם היתה הרבה לפני שהתחלתי ללמוד ריפוי בעיסוק. הגעתי לעבוד כמדריך בכפר עופרים לבוגרים עם אוטיזם. מהרגע הראשון התאהבתי. כאילו אין תקשורת אבל יש, רק אחרת. התקשורת הזו, שהיא הרבה מעבר למילים, משכה אותי אז ומושכת אותי היום.
הלכתי ללמוד ריפוי בעיסוק כי רציתי ללמוד איך לעזור לילדים ולמבוגרים האלה טוב יותר. מאז הספקתי להשלים את התואר ולעבור הכשרות מרובות בתחום: קורס DIR שהיה ונשאר הבסיס העיקרי שלי כדרך טיפולית, הכשרת משרד הבריאות לטיפול באוטיזם, קורסים מגוונים באוניברסיטאות ובנוסף - הדרכה שבועית במשך שנים שהתמקדה בעיקר בטיפול בלקויות תקשורת.
ארז.